středa 10. června 2015

Yes Love - Neon Glitter G11-5

Ahoj ahoj!
Po dlouuuhé době jsem opět tady:) Snad máte radost :D Doufám, že teď už to bude s mým přispíváním jen a jen lepší, protože vzdát se toho rozhodně nechci a nehodlám:) Doufám, že jste na mě nezanevřeli, když byl blog neaktivní a že po zveřejnění bude mít článek nějaké čtenáře:) Jdeme na něj:)
Rozhodla jsem se "vrátit" s článkem o laku na nehty, takové patří mezi mé oblibené, dobře se mi píší.. a snad i vám jsou takové články sympatické:) Dneska bude o laku, který je sám o sobě zajímavý a není úplně běžně dostupný. Jedná se o značku Yes Love, kterou seženete např. na ebay, kde jsem je kupovala i já. Laky se prodávají po různých kolekních (mám tuto neonkovou a pak ještě jednu glitrovou:)) po 6 kusech, cena za celou sadu se pohybuje okolo 350-400Kč. Balíček jde jde v rámci EU (Španělsko/Francie/Německo...), takže ho máte doma poměrně brzo:) Rozhodně doporučuji na ebay alespoň omrknout - stačí zadat Yes Love :)


V sadě tedy bylo, jak už jsem psala, celkem 6 laků. V baevách: oranžová, žlutá, růžová, tělová, fialková a modrá. Všechny laky v sobě obsahují spoustu různě velkých a různě barevných neonkových glitrů. To jim podle mě dodává na zvláštnosti. Nehty po jejich nanesení vypadají jako se sandwich nailartem a to přitom použijete jenom jeden lak:) Já si jako první na nalakování vybrala tělovou variantu. Je to taková nevýrazná barvička, která vlastně díky neonovým glitrům až tak nevýrazná není. V základu se jedná o tělovou barvu s lehkým podtónem do růžova.


Lak obsahuje glitrů opravdu velké množství, prakticky by se vám nemělo stát, že byste glitrů nanesly na nehet málo, možná spíše naopak:) Vidím tam hlavně glitry žluté, zelené, fialové ale i modré a růžové barvy. Všechny v odstínech zvýrazňovačů:) Co mě opravdu překvapilo byl fakt, že nehty ve tmě svítí! Docela jsem se večer lekla, protože tohle jsem o těchto lacích netušila.. A že tety světélkují dost intenzivně:) Lak poměrně dobře kryje, na fotkách můžete vidět plné krytí ve dvou vrstvách s topcoatem.


Konzistencí byl lak naprosto v pořádku, aplikoval se bez problému. Glitry se rozprostíraly rovnoměrně, neměly tendence se shlukovat. Co se týče výdrže, tak s tou jsem byla taky spokojená. Lak se mi začal odlupovat až čtvrtý den, v průběhu byly vidět pouze prasklinky v laku, ale žádné ošoupávání nebo výrazné odlupování. 
Musím říct, že mě tento lak nalákal na zkoušku dalších těchto laků, takže se určitě můžete těšit i na další barvy. Pokud se vám takovéto laky líbí, chcete vyzkoušet nějakou značku a nevadí vám objednávat ze zahraničí, rozhodně do těchto laků jděte! Mají různé zajímavé kolekce, které se podle mě jen tak nevidí:)

Co vy říkáte na tento lak, líbí se vám? Znáte tuto značku?
mějte hezky den, Luci

4 komentáře:

  1. Značku neznám a tato barva je myslím úplně parádní teď na léto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je prostě pecka. Miluju glitrové laky a tyhle nenápadné odstíny, takže u mě to vyhrál na plné čáře. ♥

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...