sobota 1. listopadu 2014

Nákupy vs. spotřebováno za říjen 2014

Čauky!
Už je tu začátek dalšího měsíce, je to až neskutečné.. Taky vám to tak rychle utíká? No.. a s novým měsícem samozřejmě přicházím s kosmetickou statistikou za minulý měsíc :) Rozhodla jsem se trochu upravit styl těchto článků, víceméně jen přidám více fotek a snad méně textu :) Samotné se mi tyto články líbí více, když si produkty mohu prohlédnout z blízka, tedy, když je vyfotím po částech, tak si myslím, že to bude lepší. Co myslíte vy? Bude to takto lepší nebo se mám vrátit je klasickým hromadným fotkám? :) 
Dost okecávání, jdeme na to:) Tentokrát hned na začátek dám porovnávací fotku obou krabiček. Jak je vidět, ta nákupová je opět úplně plná, vlastně skoro přetéká :D Ani krabička se spotřebovanými věcmi není úplně prázdná, ale prostě... pořád je  vidět ten rozdíl, co si budeme povídat..:)


Nákupy za říjen 2014
Nákupy se mi opět trochu zvrtly, hlavně co se celkové částky týče, ale co se dá dělat no.. ted až do prosince chci šetřit, Vánoce se přeci jen blíží mílovou rychlostí :) Celkově mám ve sbírce 20 nových kousků a to za celkovou cenu 2393Kč. Ano... tak moc, ale uvidíte, za co ta cena vlastně je:)


O Beautybagu jsem už na blogu psala. Nechala jsem se nalákat hlavně na Too Faced produkt a možná i proto, že toto měla být jedna z posledních možností objednání.
    •          Beauty Bag: Too Faced – Cooling, Cracking, Shimmering, Mouisturizing Body Mousse; Color Concept – Lip Gloss; Clinique – Colour Surge Yey Shadow Duo, Blushing Blush Powder Blush paletka; Carmex – Original Lip Balm; Calvin Klein – Eye Shadow Brush; Elizabeth Arden – Ceramide Eyes Time Complex Capsules (3 kapsle) + kosmetická taštička (kosmetika-usa.cz; 349Kč)
    Jelikož jsem se před týdnem nechala ostříhat, a to celkem razatně, bylo potřeba dokoupit některé vlasové přípravky, které jsem běžně nepoužívala.. a to hlavně tužidlo a lak na vlasy.
    • Timotei Pure - Dry Shampoo (DM; 124Kč)
    • Pantene Pro-V - Šampon Aqzalight (DM; 70Kč)
    • Garnier Fructis Style - Volume XXL Mousse (DM; 60Kč)
    • Garnier Fructis Style - Extra Strong Hairspray (DM; 60Kč)   

     Vatové tamponky mi koupila mamka, budu je používat na odlakování nehtů a vzorky byly dárek k nákupu a Nivea mi přišla na vyzkoušení.
    •  Avata - Odličovací kosmetické tampony (od mamky)
    • Vzorek Nivea - Výživné tělové mléko Cocoa Ondulging (zasláno k vyzkoušení
    • 2x vzorek: Beevenom Essence - 10 Natural Effects Day & Night Treatment; Somatoline Cosmetics - Anti-Cellulite Treatment (krasa.cz; dárek k nákupu)
    A tady už to přijde, nejdražší část celých nákupů. Udělala jsem si k narozeninám radost a koupila jsem si novinku od Clarins a to 3 úžasné stíny. Stály sice hrozně moc, ale nelituji té investice, jsou totiž úplně úžasné a celkem uvažuji i nad dokoupením těch 3 dalších.. :) A tvářenka od Alverde s lakem jsou v podstatě dárky, nakoupila jsem si je za dárkovou kartu, kterou jsem dostala od mé drahé kamarádky ♥
    • Alverde - Schimmer-Rouge 01 Secret Rose (DM; nákup za dárkovou kartu, jinak 149Kč)
    • Miss sporty - Crush on You 3D texture lak odstín 061 (DM; nákup za dárkovou kartu, jinak 50Kč)
    • 3x Clarins Ombre Matte Cream Eye Shadow - 02 Nude Rose, 04 Rosewood, 05 Sparkle Grey (krasa.cz; 1730Kč)
    Spotřebováno za říjen 2014
    Ve spotřebě jsem taky úplně nezahálela, bohužel to ale na nákupy nestačí. Celkově jsem spotřebovala 14 kosmetických produktů.

    • L´Oréal Elséve - Šampon dodávající objem & Balzám dodávající objem - na tuto dvojku jsem se těšila, ale bohužel mě zklamala. Mým vlasům vůbec nevyhovovala, byly hned zplihlé, mohla jsem si je mýt pomalu každý den. Jediné co oceňuji je velikost šampony a balzámu, takto by měly být všechny.. vypotřebovala jsem je opravdu najednou.
    • Fa - Natural & Pure Deodorant - snad stoletý deodorant :D Já jsem je všeobecně moc nepoužívala, ted mám ale absolutně neschopný tuhý deodorant, takže to musím zachraňovat ještě sprejem. Tento byl fajn, voněl po pomerančích.

    • Make-up Cleancing Wipes - mé druhé balení těchto ubrousků za 9Kč z Rodinky :D Už nikdy více, je ale pravda, že tyto druhé byly o něco lepší. Nevím, rozhodně nebyly stejné jako ty první.. a to přitom měly úplně stejný obal :D Nicméně i tak make-up spíše rozmazaly než odlíčily. 
    • Lilibe - Odličovací tampony 120ks - moje nejoblíbenější. Používám je jen na odličování, na odlakování nehtů by asi nebyly to nejlepší, nejsou totiž zapošité.
    • 2x Bel - Kosmetické tampony s mikrovláknem - toto byly ty nejhorší vatové tamponky, jaké jsem kdy vyzkoušela.. opravdu. Byly nesouměrné, rozdělovaly se, byly hrozně tenté, no prostě.. hrůůůza. Jsem ráda, že jsem je dopotřebovala oboje.

    • Rimmel - Stay Matte Primer 003 - vyhlašuji značku Rimmel jako nejhorší značku bází pod make-up. Tohle byla moje druhá a byla stejně hrozná jako ta první. Už nebrat Lucie!!! :D recenze ZDE
    • miniatura Balea - Krém na nohy s ureou - bájný krém na nohy. Už jsem měla i velké balení a prostě.. tenhle krém je bezkonkurenční! I tato miniaturka mi stihla dát nožky jakštakš do pořádku:) recenze ZDE
    • vzorek Vichy - Idéalie Life Serum - už můj několikátý vzoreček. Sérum je fajn, má příjemnou parfemaci, rychle se vsakuje. Zatím nad koupí ale neuvažuji
    • vzorek TonyMoly - I´m Real Tea Tree Sebum& Pore Lotion - je to taková bezbarvá vodička, silně vonící po bylinkách, což mi nebylo úplně po chuti. Poměrně rychle se vsakovala, ale celkem lepila. Díky parfemaci mě neoslnila.
    • vzorek Missha - Time Revolutin Night Repair - byla to průhledná na dotek olejovitá tekutina, ale nemastná. Trochu déle se vsakovala a i hydratace byla nic moc. Taktéž mě ničím nedostalo.
    • vzorek Lancome - DreamTone - použila jsem ho 2x jako bázi pod MU, je to narůžovělý polotekutý krém, který strašně silně voní, až mi to bylo opravdu nepříjemné. Takže díky té parfemaci za mě určitě ne.
    • vzorek Lioele - Blooming Shimmer Pearl Base - taktéž báze, je narůžovělá a silně perleťová. Má hodně velký rozjasňující efekt, opravdu se růžově lesknete, skoro jako diskokoule :D Makeup to skoro zakryje, ale trochu to rozjasnění prosvítá. Kdyby nebyla tolik perleťová, tak nad ní možná i uvažuji.
    Taak a jsme na konci. Díky fotkám je článek o něco delší. Dejte mi ale prosím vědět, jestli vám takto vyhovuje více fotke, nebo jestli se mám vrátit ke starému systému:) 
    Celkově tedy moje statistika za říjen opět skončila v kladných číslech, konkrétně +6 produktů. To není úplně nejhorší, ale musím se krotit, tentokrát jsem utratila vůbec nejvíce, co jsem za měsíc kdy stihla.. :D Budeme šetřit na Vánoce, společně.. co říkáte? :D

    Lákají vás nové stíny od Clarins? Kolik jste za říjen utratili vy?
    mějte hezkou sobotu, Luci

    7 komentářů:

    1. Článek s více fotkami je určitě lepší a přehlednější, než ty minulé. Mě naštěstí Clarins stíny nelákají, což peněženka určitě ocení :D Jinak já si za říjen z kosmetiky nekoupila vůbec nic a naopak moje spotřeba byla enormní, takže jsem na sebe fakt pyšná :)

      Radu UltimateChic

      OdpovědětVymazat
    2. Od Alverde jsem si konečně také pořídila něco z dekorativky :)
      Beauty bag mě bohužel moc nezaujala... Ale líbí se mi obal toho spreje :)

      Monča z Like Lady *SOUTĚŽ*

      OdpovědětVymazat
    3. Stíny vypadají moc hezky, ale já bych za ně tolik peněz nedala. Jinak takhle mi to vyhovuje líp, je to přehlednější :-)

      OdpovědětVymazat
    4. Ty Clarins stíny jsou nejlepší, taky chci minimálně jeden. Pořád se ale nemůžu rozhodnout který :D A moc se mi líbí také ta tvářenka Alverde, ta je fakt krásná :). A za říjen jsem utratila hodně, ikdyž jsem si nekoupila skoro nic. Zašla jsem do MACu a peníze byly fuč :D

      OdpovědětVymazat
    5. Super nákupy, o Beautybagu taky uvažuju, jinak se mi moc líbí stíny od Clarins a chtěla bych zkusit i šampon Pantene :)

      REALASH GIVEAWAY ♥

      OdpovědětVymazat
    6. Tak Beautybag vypadá skvěle!!!

      OdpovědětVymazat

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...