středa 6. srpna 2014

Alverde - Ochranný krém na nohy

Ahojky!
Opět píšu trochu později, ale asi to je jedno, možná to je tak i lepší. Co myslíte vy, kdy je ideální zveřejňovat články, kdy vám to vyhovuje? Jinak jsem začala cvičit a v kombinaci s ranní směnou s práci je to fakt zabiják :D Z práce pak domů, do mírného kopečka jsem pak úplně mrtvá..:) Ale co, snad to bude k něčemu dobré:) Jak vy trávíte poslední dny?
Dneska je na řadě zase produkt z pečující kosmetiky (snažím se přispívat pravidelně pečující kosmetika - dekorativka - lak a tak pořád dokola:)), konkrétně jeden pomocník v péči o nohy.


Kolem pečující kosmetiky Alverde jsem hrozně dlouhou dobu jen chodila, nějak mě moc nebrala, takže tohle je vůbec moje první zkušenost a už teď mohu říct, že žádná závratná spokojenost se nekoná. K tomu se ale dostaneme. K létu samozřejmě patří i sandálky a jiné otevřené boty a do těch je potřeba mít nožky v hezkém stavu. Tento krém obsahuje olej z kokosového ořechu a jojoby a měl by vytvářet nemastící ochrannou vrstvu, která bude chránit před puchýři, mozoly a zrohovatělou kůží. Je vhodný i pro diabetiky.


Co opravdu musím vyzdvihnout, je ta nemastící se konzistence. S ničím podobným jsem se ještě nesetkala a ze začátku jsem z toho byla dost vedle. Konzistence je trochu hutnější, ale absolutně nemastná, zvláštní. Ale je to fajn, zase něco jiného. Tady ale asi veškerá pozitiva končí. Bohužel tento krém nezachrání vůbec nic. Je tedy pravda, že jsem ho začala používat v době, kdy jsem měla chodidla v celkem špatném stavu, takže preventivní opatření, které by podle popisku měl poskytovat, byly pasé. Nicméně ani tak mi skoro vůbec nepomohl, nevidím skoro žádné zlepšení. Paty mám pořád celkem ztvrdlé a hrubé a loupající se kůže je na denním pořádku. Trochu zvláční okraje okolo nové pokožky, ale to je tak vše.


Bohužel s tímto krémem nejsem vůbec spokojená. Opět je to produkt, který silně voní po bylinkách, a jak už jsem psala v předchozím článku, u takovýchto produktů mám většinou nesmyslně velká očekávání, že něco bylinkového bude opravdu fungovat. U tohoto krému to bohužel neplatí. Alverde si to u mě teda trochu nahnulo, ale rozhodně tuto značku nebudu zatracovat. Ještě bych moc ráda vyzkoušela jejich tělová másla.

Co vy a Alverde? Máte nějaký tip na účinný krém na nohy? (krom Balei s ureou:))
mějte se hezky, Luci

5 komentářů:

  1. Škoda že krém je nic moc, já jsem s některými produkty od Alverde spokojená nad míru. :) Jinak krémy na nohy - vyloženě s krémem na nohy nejsem spokojená snad s žádným, ale pokud chceš skvělou hydrataci, doporučuju tělové krémy z Lidlu - skvěle hydratují a člověk má po nich nožky, jako mimino. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Lidlu bohužel nechodím vůbec, není nikde poblíž. Ale až se mi ta příležitost naskytne, tak se po jejich kosmetice rozhodně podívám, čtu o ní vesměs jen pozitiva:) Děkuji za tip!

      Vymazat
  2. To cvičení ti závidím, já se těšila, jak budu v létě sportovat a jsem línější, než kdy dřív :D. Vůbec jsem teď postavu a tohle všechno přestala řešit a je mi nějak líp, furt si říkám, že jednou to nějakým způsobem všechno vyběhám :D, už aby :D! Jinak kromě Balei jsem také ještě žádný dobrý krém na nohy nepotkala =/.

    OdpovědětVymazat
  3. Já to mám taky tak, vždycky když ucítím něco bylinkového, tak si vždycky říkám, že to bude fungovat a pak jsem jen zklamaná...

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. já celkově značce alverde nevěřím párkrát mě zklamala jediné co mám ráda je gel na obočí :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...