sobota 29. června 2013

Balea - Krém na nohy s ureou

Ahojky, zdravám vás všechny!
Tohle je poslední článek, který píšu ještě online - zbytek již bude přednastavený (doufám, že je stihnu sepsat všechny, co mám v plánu.. achjo, proč já vždycky nechávám všechno na poslední chvíli..:)), protože zítra časně ráno, cca v 5hod, odlétáme na řecký ostrov Kos. Celkem už se i těším, že si tam odpočinu a tak.. protože potom už mi začně pracující režim a to už asi moc odpočívat nebudu. Kam se letos chystáte vy? Plánuji udělat zase nějaký informační článek o dovolené, tak jako jsem loni psala o té bulharské.
Jinak dnešní článek bude o takovým malým zázraku za pár korun, z drogerie samozřejmě:) A není jím nic jiného, než krém na nohy s ureou. Troufám si říct, že lepší péči o nohy sehnat nemůžete! :) I když, co já vím.. ale mě prostě nadchnul:)


Není to žádná novinka, takže předpokládám, že už jste o tomto krému minimálně četly. Ale nedá mi to a i já přihodím svůj názor "do mlýna":) Začala jsem ho používat po jiném krému od Baley(i? - nikdy nevím:D), po tom z letní limitky se třpytkama, jestli si pamatujete.. a byla to úplně jiná dimenze, ani srovnat bych si je nedovolila. Tenhle krém totiž dokonale hydratuje a s mými odřenými nožkami plných strupů a loupající se kůže, dokonale zatočil!


Konzistenci má poměrně hutnou, ale dobře se roztírá a nezanechává žádný mastný film. Co bych možná vytkla, je vůně.. ale na nohách mi to nijak zvlášť nevadí že:) Voní trochu specificky, nedokážu přesně odhadnout jak, ale to mu mileráda odpustím:) Oproti minulému krému (125ml) mi tento (100ml) hodně rychle ubýval.. používala jsem ho snad "jen" 3 měsíce, kdeždo ten předchozí jsem měla více jak půl roku.


Celkově si myslím, že na dlouhou dobu tento krém nic nepřekoná. Teď jsem si ale koupila vyletněné balení se třpytkami, ale jsem si jistá, že se k tomuto ureáckému ještě vrátím! I když.. asi i nadále budu hledat nějakého podobného a účinného pomocníka:) 

Co vy, máte s tímto krémem zkušenosti? Či mi můžete doporučit nějaký jiný? :)
mějte se hezky a smějte se!:), Luci

23 komentářů:

  1. Jsem ráda, že je na tom někdo stejně jako já..ta vůně je prostě..no specifická :p a jen na nohách jí dokážu snést. Jinak krém jako takový je dobrý.
    Máš moc hezký blog, od těďka tě sleduji :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ona to ani vůně není :D ale díky té hebké pokožce to opravdu přežiju.. stojí to za to:) a moc děkuji! :)

      Vymazat
  2. Tento krém milujem, je najlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja ho používam rada :) aj ked je jeden dobrý z oriflame,také zelene balenie má,tušim soothing blabla sa volá :) a teraz som kúpila od alverde maslo na nohy a to je takisto úzasne,vonia ako citron

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem si dnes taky pořídila jeden krém na nohy od Alverde, jen tak do zásoby..:) tak jsem na něj zvědavá.

      Vymazat
  4. Tenhle krém jsem začala teď používat a zatím mi přijde úžasný :-)

    OdpovědětVymazat
  5. O tomhle krému jsem slyšela už strašně moc, až mi dojdou zásoby, tak si ho asi koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně ho můžu jen doporučit, za ty peníze je to hotový poklad ;)

      Vymazat
  6. To doufam,ze se na tom Kosu potkame ;-)... Ja jedu v pondeli,teda jestli se uzdravim...Uzij si to :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani jsem nestihla odpovědět, takže nevím.. ale třeba jsme se ocitly v jeden čas na stejným místě.. těžko říct:) byli jsme v Lambi, kousek od Kosu;)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. To my byli na druhym konci ostrova...:\ :D

      Vymazat
  7. nad tímhle krémem už dlouho přemýšlím, myslím že až dodělám dermacol tak do něj půjdu )

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Baleu teď vidím skoor všude, ale sama s ní nemám moc zkušeností. Můj nejoblíbenější krém je obyčejný kokosový olej, je za super cenu a krásně voní. Jako sprchový gel pak rozhodně Radox - super cena, skvělý výběr vůni a jsou prostě dokonale jemné na pokožku. Doporučuji min vyzkoušet! :) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, pro mě je Balea prostě "hodně muziky za málo peněz", pár věcí už mě zklamalo, ale ty, se kterými jsem byla spokojená jsou v převaze:) a děkuji za tipy, určitě někdy v budoucnu vyzkouším:)

      Vymazat
  9. Také ho teď používám, ale mám slevu na krém na nohy od Dermacolu, tak ten asi vyzkouším také :).

    OdpovědětVymazat
  10. Tak doufám, že si to na dovolené pořádně užíváš! :) Já letos počítala s prací, která nevyšla, takže mám prázdniny volné a čekám, kdy mě nějaká dovolená praští mezi oči. :D
    Jinak tenhle krém rozhodně plánuji koupit, ostatně už od článku od Lili (teda tuším, že to byl tenhle), ale nejdřív musím vyplácat všechny ty krémy, co se doma (vůbec nevím jak) nakupily. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dovolenou jsem si užila, bylo tam opravdu nádherně.. v příštím týdnu snad bude nějaký tematický článek;)
      já s prací počítám, ale stále nemám své jisté.. tak doufám, že to vyjde.. po dvě léta jsem byla bez brigády, tak už konečně doufám, že to vyjde!:)
      mně se zrovna krémy na nohy doma moc nekupí, ale chápu.. taky chci všechno nejdřív spotřebovat.. ale po tomto rozhodně sáhni stojí za to! :)

      Vymazat
  11. Přeji krásnou dovolenou, loni jsem byla na Rhodosu, letos asi cizina nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odpožděně děkuji:) na Rhodu jsme taky byli, zhruba před 6 lety a bylo to tam hrozně fajn, jen hrozný vedro.. já radši trochu větříku, který na Kosu byl.. takže ideální dovolená:)

      Vymazat
  12. uprimne ja mam doma strasne vela kremov na nohy - drahe, lacne hocijake ale tento je naozaj najlepsi!

    Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Tento krém mám a až taký užasný sa mi nezdá neznášam ten "silikónovy efekt". Písala som na blogu recenziu možes sa pozrieť.
    Pozývam na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  14. Tento krém je snáď na každom blogu a negatívnu recenziu som naň asi ani nevidela, takže si ho musím konečne kúpiť aj ja. Avšak stále som neminula ten svoj aktuálny od Avonu, ja som na krémovanie nôh občas hrozne lenivá a potom sa sťažujem, že sú suché.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...